Autor |
Wiadomość |
Linka |
Wysłany: Sob 17:11, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
ale ona sprawdzać nie bedzie, tylko to czy ma sie go... - z tego co usłyszałam
wogóle nie weim co sie dzieje na tych zajęciach;/ do kitu.. |
|
|
Roberto |
Wysłany: Sob 17:05, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
Ja nawet nie licze ze mi sprawdzi w poniedzialek AVL, a ten ostatni programik.. to ja nie wiem;| chyba nie? |
|
|
dziemian_rec |
Wysłany: Sob 16:22, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
biorąc pod uwagę ilość osób którym musi jeszcze sprawdzić projekty, to wątpię aby się wyrobiła |
|
|
Linka |
Wysłany: Sob 16:15, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
czy trzeba ten program o kompresji hufmana pisac?
ja nawet nie wiem jak brzmi zadanie..
Czy ktoś cos wie? bo podobno, aby dostac ocene trzeba miec napisany ten program(tak tylko słyszałam) :/ |
|
|
Frombehind |
Wysłany: Sob 0:02, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
Zmontowalem AVL z wizualizacja, jakby ktos mial checi i sily sprawdzic czy wstawianie i usuwanie odbywa sie poprowanie to bylbym wdzieczny. Na moje oko to dziala poprawnie, ale co 10 par oczu to nie jedna
www.speedyshare.com/601382983.html |
|
|
fala (aka tomek) |
Wysłany: Pon 2:41, 21 Sty 2008 Temat postu: |
|
Ja tam ma zrobioną wersję na wyrazach, ale tak jak rozmawialiśmy na zajęciach, to jeden huj czy napis czy liczba... w sumie to tak jak już drzewo sobie wypisywalem z liczbami to wyczaiłem że on jednak troche niebardzo w kolejności one są poukładane ;P bo porównywanie stringów działa tak średnio przy liczbach ;P a właściwie to działa po swojemu
no ale kuj mu w oko, ważne że działa i w dupie mam szybciej było napisać 1 linijke wpieprzającą liczbe do stringa niż przerabiać cały program z char na int ;P |
|
|
boro |
Wysłany: Pon 0:50, 21 Sty 2008 Temat postu: |
|
Dudi żulu jeden, zamiast pisać post pod postem uzywaj opcji EDYCJA. plizzzz :) |
|
|
Dudi |
Wysłany: Nie 23:40, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
Już myślałem że jest dobrze a tu nagle jeb delete i wypisuje mi że źle "w" zapisane. A później to już się całe drzewo wali. Kurwa
Źle ze mną - napisałem szybką odpowiedź i wciskam "F7" zeby się skompilowało :/
ha! mam cię bugu kurwa! działa!
btw. trzeba zrobić w końcu na słowach czy w ogóle nie? |
|
|
denciaq |
Wysłany: Nie 23:15, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
int LPK(AVL *wezel){ // funkcja sprawdza czy wagi w drzewie sa dobre
if(!wezel) return 0;
else{
int a=1+LPK(wezel->left);
int b=1+LPK(wezel->right);
//printf("z LPK:%d \n",wezel->key);
switch(wezel->balance){
case 'l': if((a-b)!=1) {printf("blad powinnno byc r"); getchar();} break;
case 'r': if((a-b)!=-1) {printf("blad powinno byc l"); getchar();} break;
case 'm': if((a-b)!=0) {printf("blad"); getchar();} break;
default: printf("nic nie wpisano"); break;
}
return (a>b)?a:b;
}
}
a w main() wystrczy napisac losowanie i po kazdym losowaniu wywolywac LPK dla korzenia
o tak:
for(i=0;i<2000;i++){
los=rand()%2000;
insert(&d,los);
LPK(d);
}
for(i=0;i<1000;i++){
los=rand()%2000;
delete1(&d,los);
LPK(d);
}
gdy bedzie wszystko dobrze nic NIE POWINNO sie wyswietlic na ekranie!
aha dodam ze na drzewie sa elementy typu int |
|
|
fala (aka tomek) |
Wysłany: Nie 13:31, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
Ja to u siebie miałem zrobione tak jak było w wykładzie p. Koszelew, wagi ustawiałem po prostu ręcznie dla odpowiednich węzłów, tak jak na tamtych rysunkach było...
http://www.cmcrossroads.com/bradapp/ftp/src/libs/C++/AvlTrees.html
Tutaj jest to zajebiście rozpisane, tylko trzeba wziać poprawkę że + i - odwrotnie trzeba brać (bo tutaj odwrotnie są wzięte wagi).
Szukać gdzieś tak w połowie wysokości na środku strony tabelek (wcześniej są przeprowadzone wyliczenia i wyprowadzone wzorki w jaki sposób się te wagi zmieniają) |
|
|
Dudi |
Wysłany: Nie 11:45, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
ja zrobiłem tak:
Kod: |
template <class DataType>
int AvlClass<DataType>::Test(PAvlNode Node)
{
if(!Node) return 0;
int l = Test(Node->Left);
int r = Test(Node->Right);
int lvl = l>r?l:r;
if(Node->w != l-r) std::cerr << "Blad w zmiennej \"w\" na poziomie "<<lvl<<std::endl;
if(l-r > 1 || l-r < -1) std::cerr << "Blad w wywazeniu na poziomie "<<lvl<<std::endl;
return (lvl + 1);
}
|
tyle że troche mylnie wypisuje poziom - ten poziom to od końca
EDIT:
Aha, poprawnie to nie wolno mieć wskaznika na rodzica, nawet koszelew tak mówiła na ćw. Jeśli w ps1 wam pozwolila to ok, ale jesli nie to sie dowiedzcie, bo może być zonk przy sprawdzaniu
A ja mam taki problem: przy rotacji - jak zmieniacie wagi? |
|
|
fala (aka tomek) |
Wysłany: Nie 10:54, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
denciaq, weź zapodaj to co ona ci tam kazała przerobić żeby sprawdzić czy drzewo działa... najlepiej kod z jakimś komentarzem co i jak... z gory dzieki wielkie |
|
|
fala (aka tomek) |
Wysłany: Pią 0:59, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
Pi3p^20n3 rotacje... ;/ wagi już mi chyba dobrze ustawia, ale na rotacjach wykłada się popisowo :]
może ma ktoś inserta z rotacjami w C napisanego? |
|
|
fala (aka tomek) |
Wysłany: Wto 23:42, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
Linka napisał: | Mamy z Borowską :/ @#$%& |
dokładnie, podpisuje się pod tym, a dodam jeszcze:
&$%^@#$%#$^%$&^$%#*&^%@#^$&^*%&#@%
&$^*&%$^#%#$^*^&^@#^&^&%^@#$&^&^%#*
&^@#$%@^#$^*^%&^@%#$&*^%&^#$%^@&#&
$%^#%$&$%^%$#%@#$^&%$&#^%$%$#&^%$%
:]
ja właśnie pracuję nad usuwaniem z drzewa BST
dodawanie do BST mi działa, ale jeszcze bez żadnego elementu AVL :]
jak skończe usuwanie a BST to będę kombinował nad wagami, a potem rotacjami
dłuuuuga droga przede mną |
|
|
Linka |
Wysłany: Wto 23:25, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
Mamy z Borowską :/ @#$%& |
|
|